Serwis

Zakończenie projektu akwarium oznacza przejście do fazy serwisowania.

Nasze podejście do opieki nad akwarium klienta jest kompleksowe.

Ustalamy poziom zaangażowania oraz najodpowiedniejszy model serwisu podczas rozmowy z klientem, uwzględniając specyfikę i potrzeby danego zbiornika.

Trzy poziomy serwisowania


Serwis Standard

Akwarium serwisowane z częstotliwością

1-2 razy w miesiącu.

  • Kontrola wizualna: Serwisant ocenia stan wizualny akwarium oraz kondycję życia w wodzie.
  • Testy wody: Przeprowadzane są testy wody oraz rewizje stanów nawozów i uzdatniaczy.
  • Sprawdzenie sprzętu: Fizyczna kontrola sprzętu, ocena poziomu zużycia mediów oraz ewentualna wymiana produktów.
  • Konsultacje: Serwisant konsultuje się z klientem, odpowiadając na pytania dotyczące zbiornika.
  • Współpraca z klientem: Klient bierze aktywny udział w prowadzeniu akwarium.

Serwis Premium

Wizyta serwisowa odbywa się raz w tygodniu.

  • Pełna obsługa: Aqwarium.pl prowadzi zbiornik w pełni bez udziału klienta.
  • Kompleksowa opieka: Serwisant zajmuje się wszystkimi aspektami opieki nad akwarium, dbając o jego idealny stan.

Serwis Natychmiastowy

Nagłe przypadki wymagają szybkiej interwencji.

  • Rozwiązanie problemów: Po ustaleniu skali problemu serwisant natychmiast pojawia się na miejscu i rozwiązuje problem.
  • Dostosowana częstotliwość wizyt: Ilość i częstotliwość wizyt zależy od złożoności problemu.
  • Gwarancja porządku: Niezależnie od poziomu serwisu, zawsze dbamy o porządek.
  • Naszym celem jest stworzenie pięknego obrazu, którego tło jest niezwykle ważne.
  • Serwisant zadba o czystość w zbiorniku i zostawi po sobie porządek.
  • Dbamy o estetykę w każdym aspekcie naszej pracy.

Nasze zobowiązanie

Zawsze zapewniamy, że akwarium jest nie tylko funkcjonalne, ale także estetyczne.

Dbałość o szczegóły i czystość jest naszym priorytetem, aby każde akwarium było prawdziwą ozdobą.